- 14 augustus 2019
- Door REPORTAGE
- | 2 min. leestijd
- | Bron: Professional
Evergreen Garden Care richt zich op drie sterke merken
Evergreen Garden Care bestaat vandaag 2 jaar en heeft een heldere en zeer duidelijke visie op de markt. In België wil de groep zich focussen op drie sterke merken om zo op vele vlakken vereenvoudiging te brengen, ook voor de klant en consument. Evergreen, het gazonmerk, en Naturen, het bio-assortiment, komen onder de noemer van Substral, waardoor dit een zeer vertrouwd en breedgedragen merk wordt. Naast Substral zal de focus op Roundup en KB liggen.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.